پایگاه اینترنتی محبین اهل بیت علیهم السلام-مشهد مقدس

هر کس آمادگی برای کمک به ترویج فرهنگ اهل بیت دارد اعلام آمادگی نماید-مشهد-۰۹۱۵۱۰۳۹۰۴۹__m_j_t2007@yahoo.com

پایگاه اینترنتی محبین اهل بیت علیهم السلام-مشهد مقدس

هر کس آمادگی برای کمک به ترویج فرهنگ اهل بیت دارد اعلام آمادگی نماید-مشهد-۰۹۱۵۱۰۳۹۰۴۹__m_j_t2007@yahoo.com

خاطره آقای قالیباف از آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
خاطره آقای قالیباف از آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره)

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در وبلاگ خود در مورد حضرت آیت الله فاضل لنکرانی (قس سره) چنین می نویسد:

امروز دوشنبه است. بیست و هشتم خرداد. پیکر آیت‌الله‌العظمی فاضل لنکرانی را در قم تشییع کردند. یاد حرف آیت‌الله می‌افتم. آن وقت که رفته بودم خدمتشان. آن موقع در ناجا بودم. گفتند

 "من 50 سال است دارم

 

 اسلام می‌خوانم. بگذار

 

 خلاصه‌اش را برایت بگویم.

 

 واجباتت را انجام بده.

 

 به‌جای مستحبات تا

 

 می‌توانی به کار مردم

 

 برس. کار مردم را راه

 

 بیانداز." بعد هم گفتند:

 

 "اگر قیامت کسی ازت

 

 سوال کرد، بگو فاضل

 

 گفته بود."

 

 دلم گرفته. از نبودنش. از رفتنش. این پرچم‌های سیاه را که می‌بینم، همین‌ها را که بچه‌های شهرداری برای شهادت حضرت فاطمه (س) نصب کرده‌اند، باز یادش پررنگ‌تر می‌شود. امسال که خدمتشان رسیده بودم تاکید داشتند که مراسم حضرت فاطمه (س) را با شکوه‌‌تر بگیریم. گفتند "امسال مراسم را جدی‌تر از قبل برگزار کنید." حالا پرچم‌های سیاه حضرت انگار پرچم‌های سیاه عزای او هم هست. او که در ایام فاطمیه ما را ترک کرد.

محب اهل بیت:جملات گوهر بار این مرجع فقید را باید با آب طلا نوشت وسرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد